Adrosca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte lisans için sınava girmem lazım sınavda tecilimden sonra
Hocam vatani görevdir, sonuç olarak yapmak zorundasın. Askerlik şubesi ile görüşüsün bilgilendirirler