Merhabalar arkadaşıma sabah üye olması için davetiye kodu gönderdim kod ile üyelik isteğini gönderdim ama hala beklemedeyim diyor yeniden üye olayım demiş bu seferde kod geçersiz diyor yani anlayacağınız kod gitti üyelik desek hala gerçekleşmemiş sorun ne olabilir acaba ?