Bence bu devirde domain'den çok pazarlamanın etkinliği var. Dünyanın en iyi domaini sizde olsun yeterli pazarlama ve reklam stratejisi yoksa hiç bir işe yaramaz. Ha domain etkisi yok mu? Elbet var. Ama domain etkisi %15 ise pazarlama %85 bence. Bunlar benim şahsi fikrim. Buna göre değerlendirilirse gayet güzel işler yapılabilir. İyi çalışmalar.