Hocam bunun mucize bir çözümü yok aslında. Gelen önerilerin hepsi sizinde tecrübe ettiğiniz şeyler.
Ben bunu eticaret yaparken %50 olarak yükleniyordum. Kalan %50'yide ürün fiyatının içine yediriyordum.