Hocam sektörde değilim ancak şöyle bir yöntem olabilir mi acaba, işinize müşteri kitlenize uygun mudur bilemiyorum.
Havale/Kart ile ödeme kargo ücretsiz
Kapıda ödeme +50 TL kargo ücreti yansıtılır, tarzında
Yani aslında doğru strateji bu fakat denedik satışlar %65 %70 düşüyor müşteri o kargo ücretini vermem havalede yapmam diyor bu şey gibi haba yolu şirketi 1 zeytin eksiktince tabaklardan bilmem kaç milyon dolar kara geçmiş ya bizde o 50 lirayı koyunca jilet gibi kesiliyor satışlar