Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyatlar arttığından ucuz servislere yöneliyoruz, aslında pahalı servisler fişek gibiler.
Doğru hocam eskiden en pahalı servisi kullanırdım insta 365 gün garantili olandan 3 TL mi 3.5 TL mi öyle bişeydi ondan kullanırdım sonra büyük bir güncelleme mi diyim bişey oldu 4-5 ay kullanamadik panelleri sonra fahiş fiyatlarla geri döndüler bizde haliylen ucuzlara yoneliyoruz 😄