Domigon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size kesinlikle katılmıyorum, bu domainler tam proje yapmışken bir anda elinizden alınabilir veya satmış olsanız bile sattığınız kişiyi mağdur etmiş olursunuz. Tavsiye etmiyorum bu tarz içeriklerin de forumda bulunmaması gerektiğini düşünüyorum.
Riskin çok fazla olduğunu belirttim hocam. Hatta kendim ilk başta toplu sipariş vermiştim 50 adet domainden 49 tanesine el koydular Parayı iade almak da çok sıkıntı. Yine de 4 TL .net uzantılı domain için ya tutarsa deyip denenebilecek bir rakam diye düşünüyorum