2000 yılında ODTÜ'ye gittiğimde ilk görmüştüm hocam deme kültürünü. Herkes birbirine hocam falan, kantinci "hocam köfte hazır" diye bağırıyor. O dönem Prof. Süha Sevük rektördü. O'na sordum o da bilmiyordu sonra her yere yayıldı. Bir hitap işte. Değer katmak için karşıya heralde. Usta gibi, reis gibim bir şey )