barut99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Kolay gelsin .
Toplu mesaj atabilecegim
Ve aynı anda 3-4 görsel atabilecegim bir sistem var mi ?

wapifly kullandım tek gorsel atıyor tek seferde
Yazilim yapabilen yada bildiği site bot program ve olan var mı ?
Selamlar hocam,
Wpden ulaşın detaylı görüşelim.

Panel üzerinden toplu mesaj gönderme, zamanlanmış mesajlar ayarlama, grup oluşturma kişileri ekleme ve mesaj şablonları gibi hizmetleri veriyorum. Kolay bir arayüz üzerinden kullanabilirsiniz.