SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 gündür şu şekilde bekliyorum.Onay sonrası mı 88TL yatırıcam yoksa o parayı yatırmadığım için mi onay verilmiyor bilginiz var mı?

Merhaba, 8C27C189F sipariş kodu ile ödemenizi yapın ondan dolayı bekliyor.



BLACKREY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
numara taşımaya hat parası vs isteniyor işlemleri tamamladım, lakin bu tutum çok saçma geldi hemen gel para ver hesabı

Merhaba,

*Yeni Hat : 400 TL + 109 Sim ve kargo bedeli = 509 TL
* Numara Taşıma : Sim ve kargo bedeli = 88 TL


Ödeneniz 400 tl devlete gider