VolkanDobriceli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bugün bir çok işlem yaptım bahsettiğiniz sorunu görmedim simkartları direk teslim ettim dilerseniz bana ulaşın beraber kontrol edelim
2 gündür şu şekilde bekliyorum.Onay sonrası mı 88TL yatırıcam yoksa o parayı yatırmadığım için mi onay verilmiyor bilginiz var mı?