Faiz işini bir kenara bırakalım yüksek enflasyon ve fiyatların dalgalanma süreci aslında 10 yıl evvel başlamıştı ancak piyasada bu kadar keskin ve net bir tepki oluşturmamıştı. Pandemi döneminin etkisi var denilsede pandemiden önce ve pandemiden sonra yapılan hatalarla bugünlere geldik. Ve işin garip tarafı düzeltmek için en ufak bir çaba göstermiyorlar, çaba gösteriyor gibi yapıyorlar. İnan hiç kimse vatandaşa ne oldu, ne oluyor zerre umursamıyor ve sorunlara çözüm üretmiyorlar.

Geçmişte ekonominin başına getirilen saçma sapan adamlar yüzünden ve sürekli merkez bankasına müdahale edilmesi, olağan işleyen bir ekonomiye sürekli çomak sokulması vs. vs. düzelmez. Bağımsız hiçbir kurum yok, liyakat yok.