18 yaşında özel sektöre girdiğimde istanbuldan tır tır kağıt alıp trabzonda kestirip satıyorduk milyarlık hesaplara imza atıyordum. yaş 40lara geldi yeri geldi 30 trilyonluk aylık hesap kapatmaları yaptık. eski parayla konuştum.
Şimdi abi biz bu faiz işini 2028 de ancak düzeltiriz diyorlar. Oda düzelirse.
Şimdi kim ne kazandı bu işten ben hiç bir şey anlayamadım valla.