mellon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskilerden pek bir şey kalmadı, zira hatırlayanlardan yaşayan yok artık..

Görmediyseniz ilgiliniz çekebilir şu ve bu youtube kanalı öneririm.
"Söyle dost ve öyle gir."

"Mellon."