Konu
R10'da Tolkien hayranı var mı?
21-02-2024, 03:28:19
#5
MrGokturk
mellon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eskilerden pek bir şey kalmadı, zira hatırlayanlardan yaşayan yok artık..
Görmediyseniz ilgiliniz çekebilir
şu
ve
bu
youtube kanalı öneririm.
"Söyle dost ve öyle gir."
"Mellon."