Günümüz doktorların çoğu ezber hariç hiçbir şey bilmiyor. Gelen herkese aynı ilacı yaz gönder yok iki tahlil yap gönder... Yeni bir sorun yeni bir hastalık bulan tek bir doktor bile yok ülkede oysa çözümü olmayan onlarca insan var. İnsanın en iyi doktoru kendidir o yüzden sizin çözümü bulmanız lazım. Geçmiş olsun.