d ve b vitamini eksikliğiniz varsa sanki aynı sorunla dahiliyeye gittim böyle lastik benzeri bi hap verdi 50000mg haftada 1 aldım b12 gibi bişeyler yazdı şuan eskiye nazaran az
Geçmiş olsun hocam.
sebebi sağlıksız beslenme ve vitamin eksikliği hocam ama kendime dikkat etmiyorum
Bende sağlıklı beslenemiyorum hocam sürekli dışardan sonuç bu oluyor sanırım
Şekeri bırak beslenmeni düzelt. Her şey sağlıklı beslenmeden geçiyor. Uyurken de burundan nefes al ver.
Şeker tüketmiyorum hocam, sinüzit var burunda et var ve uyku apnem mevcut o yüzden uyurken burnumdan nefes alamıyorum
Doğal çeşitli beslenme, doğaya çıkma
Teşekkürler hocam.
Tam olarak hastalığınız ne çıktı hocam bendede bunlara ek fena esneme var
Esneme bendede var maalesef.
Uyku sürenizi değil, uykunuzun kalitesini arttırın.
Ne tavsiye edersiniz hocam