ozse2834 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
d ve b vitamini eksikliğiniz varsa sanki aynı sorunla dahiliyeye gittim böyle lastik benzeri bi hap verdi 50000mg haftada 1 aldım b12 gibi bişeyler yazdı şuan eskiye nazaran az
Geçmiş olsun hocam.

yunusphp34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sebebi sağlıksız beslenme ve vitamin eksikliği hocam ama kendime dikkat etmiyorum
Bende sağlıklı beslenemiyorum hocam sürekli dışardan sonuç bu oluyor sanırım

Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şekeri bırak beslenmeni düzelt. Her şey sağlıklı beslenmeden geçiyor. Uyurken de burundan nefes al ver.
Şeker tüketmiyorum hocam, sinüzit var burunda et var ve uyku apnem mevcut o yüzden uyurken burnumdan nefes alamıyorum

Strator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğal çeşitli beslenme, doğaya çıkma
Teşekkürler hocam.

Strator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam olarak hastalığınız ne çıktı hocam bendede bunlara ek fena esneme var
Esneme bendede var maalesef.

Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyku sürenizi değil, uykunuzun kalitesini arttırın.
Ne tavsiye edersiniz hocam