oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sepetimde Yüklü miktarda RNDR, FILcoin, Halving gününe kadarda LTC tutuyorum bakalım neler olacak. Emeklilik poliçesi gibi hayal kurduğum birde CSPN Var

Hey gidi RNDR ve kim derdi senden emekli olacam diye