3 bankadan icra varsa maaş haciz kağıdını ilk yollayan bankaya firman maaşın 4te birini öder. Diğer 2 banka sıraya girer bu sırada faiz işler. Devlet bankası değilse 2 3 yıl sonra varlık şirketlerine devrolur. Nispeten daha iyidir. Eve icra, maaş haczi olsa da gelir ama eskisi.gibi evden bir.şey almak öyle kolay değil.