Merhaba arkadaşlar. Herkese iyi forumlar. Yaptığım kartvizit tasarımı hakkında fikir ve görüşlerinizi alabilir miyim?
Amacım hiç atılmayacak kullanılıp saklanabilecek bir kartvizit oluşturmaktı. Bu kartvizitin altındaki derece göstergesi kullanılarak lastiğin diş derinliğine göre ne zaman değiştirmemiz gerektiği hakkında bilgi vermesi amaçlanıyor. Aynı zamanda yeni açmış olduğum e-ticaret sitesinin tanıtımı asıl amaç. Belki link için daha ilgi çekici bir tasarım yapılabilir. Ne düşünüyorsunuz? Eksikleri neler sizce? Konuma vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. İyi günler.