300-350 leri görmek istemeni anlamadım monitör zaten 144 hz iken neden 300-350 görmek istiyorsun ki
144 fpsin altına düşmüyorsa hiç zorlama bence boşa masraf edersin çünkü 144 hz = 144 fps yani 300 fps de alsan 144 fps gibi görüyorsun.
hocam paket kaybı oluyor %1 lik yani bazen 180lere düşüyor . monitörüde yükselticem maksat oyun akıcı olsun komple