Konu
sizce ne yapmalıyım
20-02-2024, 03:11:43
#4
pkedzias
300-350 leri görmek istemeni anlamadım monitör zaten 144 hz iken neden 300-350 görmek istiyorsun ki
144 fpsin altına düşmüyorsa hiç zorlama bence boşa masraf edersin çünkü 144 hz = 144 fps yani 300 fps de alsan 144 fps gibi görüyorsun.