Kripto sektörü ölmeyecektir fakat günümüz çağına uyarlanacak stabilleşecek. Örneğin her gecen boğada 50 100xler kayboluyor bu boğada 50x 100x çok nadir görülecek pump harici çok zor hatta bu. İlerleyen yıllarda projesi olmayan çer çöp piyasadan temizlenecek. ödeme yöntemi olarak kullanılabilecek olan hepi topu 4,5 tane coin olacak bunlar harici coinlerin ivmesi kaybolacak. Fakat bu gelişmeler fikrimce daha iyi olacak