Merhaba,
Ömrümde hiç kriptoyla uğraşmadım. Son zamanlarda dikkatimi çekiyor. Doğru risk yönetimiyle para kazanmanın zirve noktalarından biri olarak görüyorum. Yatırım tavsiyesi değildir. Kişisel görüş olarak söylüyorum.
Günümüzde yapay zeka gibi bir gerçek var. Ucu nerelere dokunacak kestirmek çok zor. Dijital çoğu işi sekteye uğratacak, insanları işsiz ve tembel bırakacak diye düşünüyorum.
Sizce kripto piyasası hala uğraşılmaya değer mi? Devletler ileride kripto piyasasına karşı olumsuz politikalar güder mi? 15-20 sene sonra hala hayatta olan bir sektör olur mu?
Uzman kişilerin görüşlerini talep ediyorum.
İyi forumlar.