Mahkemeye gitmemeniz için bir sebep olduğunu belirtmek önemlidir. (yazılı gerekçe götürün yanınızda)
Konuyu da tam olarak bilmediğimiz için size Avukatınız ne diyorsa onu yapmalısınız şu an burada kimse bu şekilde doğru yönlendirme yapamaz.
Edit: İfade için gidecekseniz hafta sonuna denk getirmeyin ve mesayi saati sonrasına. ( misafir ederler )