Arkadaşlar merhaba,

İmzamdaki sitem ile ilgili adsense başvurusu yaptım ama yetersiz içerik sebebiyle onaylanmadı. Bazı düzeltmeler yaptım, 2 gün geçti sizce tekrar göndermeli miyim?