doctor_cmptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anliyorum da ,siz yazdıklarımdan ne anladınız onu kestiremefim.

Dayı, togg ,diyerek itivarsizlastirCaginoza,o kibirli zekanızla, ricam tekrar okuyunuz.

Bana ne chery den togg dan.

kullanicin lehine her durumu destrklemek lazim

İsterseniz Ferrari hayranı olun,alın,kullanin,.kime ne bize ne,konu ile alakası ne?

Olumsuz şeyler yazıyorsunuz, anlafigim kadari ile arastirmanisiniz, biraz alman narası hayranliginixla bir baska firmayı kotuluyosunuz gibi geldi.

Buna gerek yok demek istiyorum. Zaten paranız da cok mus,umarim daha çok olur.

İyi forumlar güzel insan.
Allah sanada versin, Euro NCAP videolarını atacaktım fakat VW'nin güncel yokmuş