Arkadaşlar, konuyu açmakta kararsız kaldım ama bir o kadar da bilinmesini istiyorum. Geçen hafta bir iş geldi bana gizemli ve büyük çaplı. İş detayı vermeyeceğim ama iş modeli şu şekilde;
Yakında zaten çok ifşa çıkar bu konuda bence.. Futbol takımları, bildiğiniz büyük futbol takımları muazzam bir sosyal medya terörü finanse ediyor. Yüz binlerce fake hesap üzerinden belirli sayfaların belirli postlarına, belirli algı reçetesi doğrultusunda sürekli yorum atılması isteniyor. Excel tabloları, hazır içerikler, takılmadan bot hesap nasıl açılır rehberleri vb. Detayları bile hazırlanmış. En tepeden en dibe ciddi para yediriliyor. Ben şahsen kabul etmedim, taraftar olduğum için. Ama merak ettiğim için inceleme fırsatı buldum. Mide bulandırıcı değil mi?
Başkası anlatsa etkilenmezdim de birebir şahit olunca bir ürperti geldi. Bu neyin hırsı 🤔
Yapay gündem, yapay yorum, olmayanı olmuş gibi göstermek, sahte ürün yorumları. Al paranı geç diyenler olabilir. Ama bir nesli çok ciddi kirletiyor bu kaos. Herkesin çoluk çocuğu olacak. Sizce ne kadar etik bu? Daha önce bu tarz kişilere mutlaka değen olmuştur diye düşündüm bende.
R10 un samimiyetine dayanarak paylaşmak istedim. İçimi dökmem lazımdı 😩