Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam eşinize değer verdiğini gördüğü için mutlu oluyor ve sizin onu sevdiğinizi ve umursadığınızı görüyor.Genelde kızlar babalardan yaralıdır bu sebeple geçmiş hayatında bu gibi olaylar olmadığından kaynaklı olabilir. Yani hayatında ona çok değer veren sizin gibi biri ile karşılaşmamıştır. Ayrıca hamilelik duysusallıkta getirir. Bence daha çok yanınızda olmalısınız..
allah analı babalı büytsün şimdiden hayırlı olsun
Teşekkür ederim hocam Allah razı olsun amin