onurdurmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdığımı okumadınız sanırım. Ya da Türkçe bilmiyorsunuz.
Bilmediğim konu hakkında bir şey soruyorum tahammülün yok ise cevap yazma hiç Böyle gider yapar gibi konuşmaya gerek yok