elbette mümkün hocam onu öyle kod olarak satacağınıza 14x boost gibi işlemlerdede satabiliyorsunuz 7 hesap 14x boost yapıyor şuanda 3 aylık sunucu boostları 120tl ila 150 civarlarında satışı yapılıyor yani böylede satabilirsiniz diğer türlüde birde 1 Hesap Açarsınız Nitroyu onda aktif edip hesabı satabilirsiniz başka türlü farklı bi şekilde para kazanmasınız zaten size 3 aylık promokodla yapabilecek herşeyi söyledim benim bildiğim diğer türlü hiç bi işlem yapmadan direk 3 ay Nitro kodu olarak Satabilirsiniz benim bildiğim bu kadar hocam yani bu 3 işlem zaten size en iyi para kazandıracak yöntemlerdir. hata Bonus Atayım Size Kendiniz Sunucu Açarak 500 üye yada 1000 üye basıp 14x boost basıp 3 aylık 14x boostlu sunucu diyerek çok iyi fiyatlara satabilirsinzi tabi bu iş maliyetli olur biraz benim anlatacaklarım bu kadar hocam bilgilerimi aktarabildiysem ne mutlu bana geceniz güzel olsun.