mikrotik routeros diye işletim sisteminede sanırım artık yıllık lisans istiyor.
CHR'da lisans her zaman perpetual'dır, ama cihaz başına cihazdan çok daha pahalı bir maliyeti olur.
Panele gerek yoksa birkaç çözüm var denenebilir veya hazır çözümler var Zenarmor gibi onlar entegre edilebilir.