opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevabın için teşekkürler PFSense çalışıyor ama sadece netgate cihazlarında çalışıyor baktığında cortex A53 kullanıyorlar bu tur işlemcisi olan cihazlar benim elimdede var ama orangepi bootu elimde yok malesef.
arm64'te çok stack yok, mikrotik var ama onda da hat miktarına göre lisans ücreti var tek seferlik.