fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle bişey varsa,elindeki delillerle ilgili konu aç herkes görsün hocam.böyle konulara gelip,delilsiz şekilde mesaj atıp gidersen çokta etkili olmaz.
Ödeme yapacaktım mesajınızı gördüm. Elinizdeki delilleri yükler misiniz bu konuya. Çünkü yazdıklarınızı 4 yıldır 1 kere bile yaşamadım. Sadece bir ara destek konusunda sorun yaşadım onu da düzelttiler. Benim halen projelerim onlarda çalışmaktadır görünce çok şaşırdım konuları ve banlı olduğunu.