Konu
Ajansco forumun işvereni haline gelmiş panel üstadı.
18-02-2024, 21:36:35
#3
ozcanal60
Bende
@
Ajansco
; hocamdan 2 ay önce XX.XXX ₺ ye panel devraldım gerçekten buradan da teşekkür ederim işin hakkını veriyor ve arkasında duruyor. Başarılarının devamını dilerim