byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 500 demek max execution time ı doldurdun demek. ama bu tarayıcıda da olan bir illet. yani sen 99999 yapsan da, tarayıcı max 300 yada 500 saniye fln bağlı kalır sonra 500 e atar. kısacası scripti tarayıcıdan değil terminal üstünden çalıştırman lazım
500 hata kodları sunucu taraflı hatalardır. Client tarafında oluşan bir hatadan ötürü 500 dönmez. Bahsettiğiniz hata ise 408 hata koduna denk gelir "Request Timeout" olarak geçer. 400 hata kodları client tarafında oluşan hatalardır.