hocam 500 demek max execution time ı doldurdun demek. ama bu tarayıcıda da olan bir illet. yani sen 99999 yapsan da, tarayıcı max 300 yada 500 saniye fln bağlı kalır sonra 500 e atar. kısacası scripti tarayıcıdan değil terminal üstünden çalıştırman lazım