UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usdc faciasından sonra bıraktım gram güvenim de yok kim kime ne kitlerse kimde patlarsa mantığı.
Ben de biraz yükselmişken çıksam da döviz veya altına mı geçsem diye düşünüyorum.