r10'a girdim başka bir konu açarken ismimin yanında bugün doğum günümün olduğunu farkettim, aslında kaç gün önceden aklımdaydı ama unutmuştum...
artık bi' şeylere hatta çoğu şeye hevesimin kalmadığını farkettim, hayatımdaki çoğu şeyden zevk alamaz olmuşum
dün ailem dedi doğum gününü kutlayalım, yok dedim istemiyorum
günümün çoğu bilgisayar başında iş yapıp, dışarı çıkıp alkol icmekten ibaret.
eskiden hayallerim işte bi işim olsun, param olsun, üniversiteye gideyim derdim..
şimdi hepsi var ama mutlu değilim ne bileyim, belki de bu anksiyete ve alkol hayatımı bitirdiğini düşünüyorum
her neyse biraz içimi dökmek istedim, buraya kadar okuyanlara teşekkürler