Hocam ben nerden bilebilirim otomatik yenileme açıcaklarını , sen bir firmadan birşey alırsan ve bunu iznin dışında otomatik olarak yenilerlerse bu ne olur ?
Projeniz önemli bir proje ve yenileme yapmanız gereken gün yenilemeyi yapmayı unutuyorsunuz.Ama ilk hizmet alırken otomatik ödemeyi açtığınız için sistem otomatik yenileniyor.O zaman da böyle bir tepki verir miydiniz?
Ya da otomatik yenileme kapalı ödemeyi unutuyorsunuz projeniz tamamen çöp oluyor.Bu zaman kim suçlu olacak?