Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyi hırsızlık hocam abartmayın bir hizmetiniz otomatik yenilenmiş belli ki, açık unutmuşsunuz otomatik yenilemeyi. konuşun firmayla hizmeti iptal edip paramı iade edin diyin yok derlerse papara ile iletişime geçip onayım dışında işlem yaptılar dersiniz.

hemen bunlar hırsız, *********** şu bu sıfatlara gerek yok, biraz da sizin hatanız
Hocam ben nerden bilebilirim otomatik yenileme açıcaklarını , sen bir firmadan birşey alırsan ve bunu iznin dışında otomatik olarak yenilerlerse bu ne olur ?