Merhaba,
NetGSM bayii olarak kendileri ile birkaç defa banka SMS'leri hakkında görüştüm. Muhtemelen 2-3 ay içinde çözülmesi planlanıyor.
Annemin kullandığı farklı bir operatörede kayıtlı numaramı 29 TL'lik pakete taşıdım. Kendime de yeni hat tahsis ettim. Şirket WhatsApp hattı olarak kullanıyorum. Her iki abonelik için de aylık olarak vergiler de eklenince 38 TL fatura ödüyorum. 2024 itibarı ile fiyatlar doğal olarak arttı.
İnternet ve ses kalitesi konularında hiç problem yaşamadım. Oldukça basit bir uygulamaları var. Çok kısa sürede hızla gelişeceklerini düşünüyorum.

Bu aradsöa numaranızı NetGSM'e taşımaya karar verirseniz ve benim BAYİ LİNKİM üzerinden işlem yaparsanız makbule geçer.