Konu
R10 Anlık ne yapıyor? :) R10+
17-02-2024, 23:50:27
#25
mertzafer
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Foruma girmeye çalışıyorum çok yavaş. Sizde de durum aynı mı? Üyeliği silinen biri bot basıyormuş foruma.
Bende gayet normal hocam forum. Fakat yaparlar arada öyle şeyler
deryaacikel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalışmaya devam ediyoruz, herkese bol kazançlar.
çalışmaya devam