turgutmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturasız mı hat her yıl yüksek mi böyle olucak tek sefer mi
NetGSM'de faturasız olayı yok. Yeni tahsis'de vergiler alınr sonraki dönemlerde telsiz kullanım ücreti her operatör'de olduğu gibi.