dostlar sormak istediğim soru şu, kurtarmalı mail satıyorlar mesela bu maili açarken kurtarma mailini sallıyorum xxx@gmail.com bu kurtarma mailine yazdığım mailidemi vermek zorundayım yoksa herhangi bir mail olması yetermi orada