netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir gol atamayan ben kaldım sanırım uzatmalarda.
YalcinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bi sen bi ben kaldık sanırım. Alamadık bu maçı 🤣
Perumaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almıyor reis nasıl devam ediyor
Ne demek alınmıyor?