Konu
.com / .de 0.06 | 90+2 Uzatmalarla Kampanya Devam Ediyor!
17-02-2024, 20:27:39
#17
grafiking
Kategori Moderatörü
netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir gol atamayan ben kaldım sanırım uzatmalarda.
YalcinHoca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bi sen bi ben kaldık sanırım. Alamadık bu maçı 🤣
Perumaaa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Almıyor reis nasıl devam ediyor
Ne demek alınmıyor?