Konu
.com / .de 0.06 | 90+2 Uzatmalarla Kampanya Devam Ediyor!
17-02-2024, 19:53:30
#15
YalcinHoca
netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir gol atamayan ben kaldım sanırım uzatmalarda.
Hocam bi sen bi ben kaldık sanırım. Alamadık bu maçı 🤣