Kiracı olsun ev sahibi olsun iyi niyetli olan bir şekilde zarar görüyor. İşi kolaylasın diye betona su katan insanlar bile var... Herkes bir şekilde çakallık, kurnazlık peşinde ekonomik zorluklar oluştukça yükü bir alttakine güçsüze aktarma peşinde. %25 kira kuralı biraz mantıklı bir uygulama ama insanlarımız kurallara uyan insanlar değil. Ülkedeki bir çok insanın harcamalarını büyük bölümü konut ve gıda konuta getirilen bu sınırlama gerçekçi olmadığı gibi bir çok insanı da mağdur etmeye başladı.