ev ve araba ülkemizde yatırım aracı olarak görülmeye devam ettiği sürece bu durum değişmeyecektir... tabii ki hükümetinde ülke ekonomisini darma duman etme durumlarınıda göz önünde bulundurmak lazım. herkesin işi zor. hem ev sahibi hem de kiracı olarak karşılıklı anlayışlı olduğumuz güzel günleri görmeyi umuyorum.
Ev, arsa, gayrimenkul yasal düzeni olan demokratik bütün ülkelerde yatırım aracıdır.
Sadece araba bizim ülkemizde yatırım aracı haline geldi. Ama onda da doğru zamanlama yaparsan yatırım, yoksa batırım oluyor.
Ama emlak her zaman yatırım aracıdır. Çünkü yenisi basılamaz, üretilemez.