fzerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhabalar. App Store'da bulunan 3 uygulamamızı indirecek ve yorum değerlendirme bırakacak olan arkadaşlara ihtiyacımız var toplu gruplarla çalışmak iyi olacaktır diye düşünüyoruz. Bilgi vermek için yazabilirsiniz
Pm bekliyorum