Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garibanlık önümde insan suretinde belirse kalbine yumruğu koyardım.

Şuna bak adam ne güzel evlenecek. En mutlu günleri. Önüne çıkan probleme bak. İhtiyaçlar hiyerarşisindeki en alt nokta. Barınma problemi.

Aşamadığımız noktaya bak. Biz ne ara bu hale geldik? Nereye gidiyoruz? Bardak taşıyor artık.
siyaset, özellikle 3. dünya ülkelerinde toplumu bilinçli olarak piramidin en altında tutmaya odaklar. yani başarılı olmuşlar ki toplum hala ilk seviyede. bu sayede diğer her şeye gözü kapalı, kulağı sağır. ne verirsen onu alıyor, doğru kabul ediyor. şans eseri ortaya çıkan bi durum değil, planlı, sistematik.